lørdag, november 18, 2006

Har fått mail fra en av FrPs stortingsrepresentant

Jeg skal ikke si hvem det var - men det er en av de mange som vi hverken har hørt eller lest noe særlig om. Og selv om jeg har som jobb å vite hvem våre folkevalgte er, så hadde jeg ikke hørt om denne karen. Jeg måtte google han.

Han sendte meg en mail på fredag. Den ble avsluttet med følgende hilsen:

"Ha en fortsatt fin fredag og god helg! Kanskje med en pils eller fem;-)
Antageligvis kjøpt i Norge.. Jeg for min del blir det drikke kjøpt i utlandet;-)"


Resultatet av googlingen min var at jeg fant få medieoppslag om han i riksmedier. Det var ett om da politiet kom hjem til hans bolig og måtte stoppe en fest der han hadde skjenket flere mindreårige slik at de ble grisefulle.
Svar: Jeg visste ikke at de var mindreårige (er ikke det et standardsvar i FrP???)

Et annet var om at han hadde sendt ut bilder av damer med pupper i friluft. Bildet var montert i en invitasjon til julefest hos han selv, og han brukte stortingets adresse for å formidle dette glade julebudskapet. Resultatet
Resultat: Refs av Siv!

Etter å ha lest mailen fra han konkluderer jeg med at han burde brukt mer tid på å følge med på skolen. Særlig i norsktimene.

Jeg fatter ikke at folk stemmer på sånne folk?

1 kommentar:

Marte sa...

Utrolig vittig! Eller kanskje trist. Selv om jeg innbitt forsøker å holde fordommene mine i sjakk, blir de gang på gang bekrefta, f.eks. her om FrP-ere. Det er visse andre stereotyper jeg også ofte får befesta min oppfatning om, men da det er stygt å mobbe, lar jeg det være usagt her på det store, vide nettet.